Wydajność naszych urządzeń wynosi od 20 do 1500 t/h. Dostarczamy przenośniki łańcuchowe galwanizowane, malowane, ze stali nierdzewnej oraz wykonane ze stali Magnelis lub Posmac. Podłoga przenośnika łańcuchowego wyłożona jest 1 cm warstwą płyty PE, która zapewnia niski poziom hałasu oraz wysoką odporność urządzenia na ścieranie. Łańcuch przenośnika jest spawany i co dwa metry posiada łopatkę zgarniającą wykonaną z PE.
Przenośnik łańcuchowy może być również wyposażony w powrotne kubełki. Wersja trapezowa produkowanych przez nas redlerów umożliwia ich skuteczne samooczyszczanie. Modułowa budowa przenośników łańcuchowych umożliwia dostosowanie długości transportu do indywidualnych potrzeb klienta. Przenośniki są zaprojektowane zgodnie ze wszystkimi normami i regulacjami. Mogą być również dostarczane z dodatkowym wyposażeniem, które zapewnia zgodność z normą ATEX. Sekcja napędowa posiada prawo- lub lewostronnie zamontowany napęd i przekładnię. Napęd przenośnika to motoreduktor o jakości przemysłowej, który może pracować w najtrudniejszych warunkach, przy stałych, maksymalnych obciążeniach.
Dodatkowe wyposażenie w przenośnikach łańcuchowych:
– Klapy wybuchowe
– Czujnik obrotu
– Czujnik przepełnienia
– Zasuwy ze szczotką zgarniającą
– Podwójna podłoga
– Sekcje koszowe
– Przystosowanie do pracy w strefie ATEX
PRZENOŚNIK ŁAŃCUCHOWY CA 12H
Przenośnik ten jest nowym produktem spółki. Zaprojektowany jest tak, aby osiągnąć Service Factor (zdolność obciążeniową ) w stopniu 6. Ze względu na transportowany materiał , całe urządzenie wykonane jest ze stali nierdzewnej o grubości 3 mm, 4 mm i 6 mm. Podłogi i łopaty łańcucha wyłożone są specjalnym tworzywem sztucznym pozwalającym na transportowanie materiału o temperaturze do 100 C . Cały przenośnik łańcuchowy CA 12 H uszczelniony jest taśmą teflonową .By zwiększyć wytrzymałość sekcji napędowej i napinającej oraz zdolność przeniesienia obciążeń napędowych, w niektórych miejscach uzyskano sumę grubości ścian nawet do 38 mm. W celu uniknięcia wtargnięcia smaru do wnętrza urządzenia łożyska zostały odsunięte do korpusu sekcji, a wał uszczelniono specjalnymi uszczelniaczami ślizgowymi. Dodatkowo w sekcji napędowej zastosowano sprzęgło oponowe, zaś w sekcji napinającej system samoczyszczenia.